Amaneti i Aleksandrit te Madh

ggg

Aleksandri i Madh në shtratin e vdekjes u la këtë amanet pasuesve të tij:

1. Unë dua mjekët më të mirë për të mbajtur arkivolin tim për të treguar se, fytyrën e vdekjes, madje edhe mjekët më të mirë në botë nuk kanë fuqi për ta shëruar.

2. Unë dua rrugët të jenë e mbuluara me thesarin tim kështu që të gjithë ta shohin se ajo pasuri materiale e fituar në tokë, qëndron në tokë.

3. Dua duart e mia të lëkunden nga era, në mënyrë që njerëzit të kuptojnë se kemi ardhur në këtë botë me duar bosh dhe e kemi lënë këtë botë duarbosh, pasi thesarin më i çmuar nga të gjitha është konsumuar dhe ajo është KOHA .

Lini një Përgjigje

