Kur duhet dhe nuk duhet te heqim dore nga dikush qe e duam

Te gjithe e kuptojme se si eshte te ndihesh qe dicka qe deri dje te bente te lumtur sot te mungon. Do te ndiheshim tmerresisht keq ashtu si dikush qe ka perdorur droge per vite te tera dhe nje dite sheh qe smund te gjej dot me. Pyetjet qe na vijne ndermend te gjitheve pasi ndahemi nga dikush qe ka pasur rendesi per ne jane: Mos bera ndonje gabim?? A duhet te vazhdoj akoma?? Apo: A duhet ta fal?? A duhet ta rifitoj perseri??

Une dua te te jap pergjigjen e cila do te qartesoj gjithcka ne mendimet e tua per te marre nje vendim te duhur dhe shume te pershtatshem.

Gjeja me e rendesishme qe mund te beje nje njeri eshte te mos heq dore nga dikush nese punet mund te rregullohen, ose nese dashuria e tij/saj eshte dicka brenda te arritshmes, ose nese marredhenia me te eshte e shendetshme.

Prandaj para se te vendosesh duhet pyetur mire vetja nese mund ta kesh dike apo jo, dmth nese ai person po kerkon pikerisht ato kritere qe ti i ploteson deri diku, dhe nese lidhja me ty nuk ka qene e bazuar ne ate pelqim te domosdoshem qe ne fillim atehere duhet ti rikthehesh perseri leximit dhe zbatimit te ketij artikulli (Si te harrosh dike qe e pelqen por nuk mund ta kesh). Ama nese problemi nuk eshte ky por thjesht disa debate dhe sherre pa kuptim atehere te dorezohesh eshte nje gabim i madh.

Nje pike tjeter shume e rendesishme qe duhet konsideruar mire para se te vendosesh eshte nese lidhja juaj do te jete e shendetshme apo jo. A do te siguroje ai person besnikerine dhe mbeshtetjen qe ti kerkon? A do te siguroje respektin inkurajimin apo ndonje gje tjeter qe ti e vlereson dhe e kerkon me shume tek nje i/e dashur??

Nese pyetja do ishte jo atehere sado keq te ndihesh per momentin ngaqe vemendja e tij/saj te mungon, duhet te heqesh dore. Ne fund te fundit ti kerkon te jesh i/e lumtur, ky eshte qellimi yt si i cdo njeriu, dhe te heqesh dore nga dikush nuk do te thote te dorezohesh, sepse ti nuk po heq dore nga qellimi yt per te qene i/e lumtur, por thjesht po heq dore nga nje mjet per nje mjet tjeter me te pershtatshem qe te ndihmon ne arritjen e qellimit tend.

Jam i sigurte qe me gjetjen e dikujt akoma me te mire, kujtimet e hidhura do te te kthehen ne kujtime te bukura ku ti do ndihesh krenar per veten qe ke arritur dicka me te mire, dhe ne kte pike keto kujtime nuk do te te lendojne me aspak, perkundrazi do te te bejne akoma me krenar per veten. Megjithate vendimi eshte i yti, vendos sipas gjerave qe per ty kane me shume rendesi dhe sipas gjerave qe permenda dhe ai vendim do te jete akoma me i drejte sesa nje vendim i pamenduar.

Te uroj gjithe te mirat dhe sigurisht te ftoj te diskutosh cdo gje qe ke deshire ne komentet me poshte.

Zbulime.wordpress.com nuk eshte nje site i komplikuar, as nje enciklopedi e merzitshme, por eshte nje vend perfekt ku ti mund te gjesh informacione te thjeshta, efektive dhe shume te zbatueshme ne jeten e perditshme. Nese mendon se kjo eshte reklame atehere thjesht lexo komentet per te pare se cmendim kane vizitoret per kte site.

Artikuj te ngjashem:

Ndryshimi ndermjet dashurise dhe nevojes per dike

Refuzimi

Shenja qe tregojne se dikush te pelqen

Pse dashuria nuk eshte e perhershme?

Pse dy vete dashurojne njeri tjetrin

12 mendime mbi “Kur duhet dhe nuk duhet te heqim dore nga dikush qe e duam

  1. Shume keshilla te mira.Ia hap syte secilit.Duhet te veprosh sipas situates.Andaj cdo gjeje duhet ti kushtosh rendesi,se detaji me i vogel,shkateron nje lumturi te madhe:-D

    Pëlqejeni

  2. kisha dasht nje pergjigje prej jush un e dua dikan ne jeten time esht gjeja me mir qe me ka ndodh njet edhe ai mu mdon shum po nuk e kam pajtimin e prinderve e kisha dasht shum me pas ni kshill prej juve si me ja ba a me lan dashnin e jetes qe e du shum e me hup jeten tem e mja ngu qefin babes e nanes a qysh me ja ba ju lutna ni kshill sado e vogel e pres ma shpejt prej juve

    Pëlqejeni

  3. Pershendetje!
    Une i lexoj shkrimet tua dhe me te vertet me pelqejn shum, ju falenderoj shum per te dhenat qe jan shum te dobishme per ne.

    Sot , kam nevoj per ndihmen tuaj , shpresoj qe do mund te marr nje pergjigje

    Ne vitin e fundit te gjimnazit , dmth isha 17 vjecare.
    Nje djal qe ishte gjenerat me mua , ishte si te them “qendra e vemendjes” ne shkoll , te gjithve u pelqente , shoqeria e ti e klases e konsideronte si me te mirin , dhe te gjitha sjelljet dhe gjerat qe bente ai ishin te pelqyera pa marr parasysh sa drejt ose gabim i bente..
    Ne klasen time diskutohej nga vajzat shpesh per te , por mua nuk me terhiqte vemendjen sepse une pelqeja nje tjeter , derisa gjerat filluan te shkonin keq , nuk isha e gatshme te filloja nje lidhje me ket qe pelqeja, keshtu nje koh te them 2 muaj , nuk kam biseduar me ndonje mashkull ,gjithmon terhiqesha nuk pranoja kontakte , gjat kohes qe nje mashkull ma shprehte dashurin une terhiqesha nga ai , i nderprisja kontaktet. Kurr ky djali qe ishte si te them i “preferuari” i shum vajzave filloj te me shikonte , gjat gjith kohes , shoqet e mia filluan ta vrejn kete dhe shpesh me tregoni ,oooo kyy gjat gjith kohes eshte me sy tek ti..Mua jo qe me interesonte , porr kur degjoja shoqet e quditura qe me thonin per te , fillova te mbaj edhe une kontakte me sy me te. Per nje koh te shkurter me shikime nga larg , ai me erdh ne facebook , dhe filluam te bisedojm , muhabeti shkonte shum , por un duke e ditur qe ai ishte nje mashkull qe nuk qendronte shum me nje femer bisedoja duke i injoruar bisedat e ti kur behej fjal per ndjenjat qe kishte per mua , Ne rrug kur e shihja ai tentonte te vinte tek une por une behesha sikur se vreja , per shkak te vetbesimit tim te ulet .Keshtu gjat nje kohe 2 muajshe kemi pasur vetem kontakte ne facebook te terr kohen me te madhe e kalonte me mua pothuajse , 7 or bisedonte , nuk delte me shok .. Deshironte te dilte me mua , te bisedonim , te shkonte me mua ne shkoll dhe te ktheheshim bashk ..Por une gjithmon refuzoja ,per shkak se kisha frik se do isha nje E DEMTUAR si te gjitha vajzat qe kishte pasur me parr.Keshtu ai pas shum tentimeve qe kishte me mua , me tha qe nuk po shkonte keshtu mes nesh , edhe me fshiu nga FACEBOOK-u.Isha mesuar qe te bisedoj me te gjat terr kohes e kisha shum te veshtir , ne shkoll me shikonte nganjer si fshehurazi,por menjeher terhiqte syt nga une. Une ashtu 3 muaj durova, por me ishte ngulitur aq shum ne kok sa qe nuk bente dot me dhe vendosa ti flas vet te regulloja at qe mendoja se e kisha berr vet qe te largohej nga une. Pasi qe kontaktuam ai mbeti i quditur disi sepse sipas mendimit ti ai thoshte se kishte menduar qe nuk do flisja me te asnjehere me. Ai gjat bisedave me tha qe , ai me kishte fshir nga facebook-u sepse “une nuk di per veti qa boj hiq me ni femer , eti je ni qik shum e mire , edhe nuk kisha mujt me ja fal vetit asnihere mi bo diqka ni femre si ti , qekjo osht arsya pse t kom fshi” (Mua mu duk pak e quditshme pasi qe asnjehere skishim dal bashk ,edhe pse ky tentonte pothuajse terr kohen porr une e refuzoja) Pasi qe i degjova keto fjal , nuk i shkruja asnjehere per shkak qe e pash qe ka met tvertet nje pasiguri ne ndjenjat e ti , ai perseri fliste me mua dhe tentonte te dilte me mua, keshtu dulem se bashku nje nat ,Nuk e di pse , porr une nuk bisedoja fare pak me te, pasii qe kishte ikur nje here nga une kisha frik se do e bente prap por ati nuk ja thoja , ai tentonte te fliste per gjdo gje qe te mund te bashkbisedoja me te por ishte e kot ,une flisja fjal te tipit “OKEY , MIRE , HAHA, ANI” pastaj duke e par mos sigurin time qe kisha i thash qe kjo ishe hera e par dhe e fundit qe dilnim bashk.Ai u qudit shume me ket sjellje timen ,por edhe pas kesaj ai perseri vazhdimisht tentonte te dilte me mua , dola edhe 3 here te tjera , por nuk e di pse kur isha me te nuk deshiroja te flisja , por kurr isha ne shtepi doja te isha prran ti perseri😦..Keshtu ai nuk deshi te vazhdonte me per shkak se thoshte qe une nuk deshiroja te isha pran ti , dhe une fare nuk e arsyetova pse ndihhesha ashtu vetem se i thash ne regull eshte nuk kem pse te jemi bashk, dhe i hoqa te gjitha kontaktet me te, numrin , facebookun dhe gjdoi gje qe kisha. Pas nje kohe filloj te me fliste nje SHOK qe e njihja qe nje koh te gjat , ai disi perpiqej te me tregonte se i pelqeja , porr une beja sikur nuk dija se qfar thot sepse sdoja te prishja miqesin qe kisha me te , per shkak se ai e njihte kete djalin qe kam biseduar me te , dhe doja ta perdorja qe kurr ishte me te ta pershendesja SHOKUN dhe te ma degjonte zerin tjetri, Skaluan shum dhe shkuam neper fakultete , atje me nje shoqe bisedova me ket djalin qe kisha nderprer kontaktet , ai me ftoj qe te rinim bashk pasi kishim shkuar ne nje vend tjeter te studionim jo ne qytetin tond .. Une meq kisha shum mall per te shkova , bente shum ftoft , dhe frynte era shum vendosem te shkonim ne banesen e ti pasi qe aty ishte me ngroht , aty ai filloi te fliste se kishte hequr dor nga une per shkak qe ishte ndjerr i injoruar nga une , une as kesaj ralle nuk bisedova me te por i thash qe nuk minteresonte qfar kishte pasur ne te kaluaren ton, i thash qe nuk doja te flisja , dhe u ngrita te shkoja ne banesen time sepse nuk ndihesha rahat aty , ai tentonte qe te rija edhe pak une jo , keshtu isha mes dy mendjeve te rija ose te shkoja , dhe dilja tek dera perseri kthehesha beja me mire te them si femi , ati filluan ti acaroheshin nervat , me thoshte se kisha kaluar kufirin tani edhe po beja si femi , une perseri dilja dhe beja zile te ma hapte deren hyja dej brenda tha i thosha po shkoj :p nuk e di pse mu duke argetim kjo , deri sa ai ma mbylli deren nuk me la qe te hyja me , me la ashtu tek dera , une beja zile por ai me la , u bera kinse po qaj dhe ai ma hapi deren une filllova te qeshja , dhe i thash te me percillte spse nuk mund te shkoja vet , ai erdhi deri posht une i thash qe nuk kishte qare , keshtu ai u kthye perseri dhe nuk donte te me percillte😦, une tentova shum qe te me percillte e terhiqja nga vetja por ai nuk donte , skisha cte beja shkova vetem deri ne banesen time , dhe e pash qe e kisha tepruar , i dergova nje mesazh duke i urruar nje gjum te mire, por ai nuk ma kthej , as telefonatave te mia nuk ju pergjigjej.Une i tregova keti SHOKUT tim qe bisedoja me dike , dhe ai nuk e di pse e ndryshonte tonin e zerit nuk i pelqente fare ngase i pelqeja une per vete,keshtu ai kishte then tek ky tjetri fjal te cilat une nuk i kam then shum fjal te kqia :S Une pas shum tentativash per te biseduar me te ne telefon ti kerkoja falje per naten e kaluar , me tha qe ai mendon se une nuk di te bisedoj me te, dhe me tha qe asgje nuk mund te ndodh mes nesh pasi qe ai mendon qe une jam si femi. Nuk kisha cfar te beja vetem te pajtohesha dhe ti pranoja gabimet e mia. kalonin muj dhe une perseri mendjen e kisha tek ai.Pas 3muajsh si mendim me ra ne mendje dhe e bera , i dergoja letra tek dera , i shenoja kurr humbiste ose kur fitonte ekipi i ti i preferuar , te them gjdo jav ja dergoja nga nje leter anonim tek dera e banses se ti, me nje mike vendosem ta telefononim te bisedonte ajo pasi qe zerin tim mund ta njihte ajo e pyeti nese i merrte letrat, ajo tha qe do flistge vetem nese e thirrnim me numer e jo ne PRIVAT,Duke u kthyer per tek banesa me erdhi nje ide thash ta ndalnim dike rruges dhe ti kerkonim per nje sms , keshtu ndalem pothuajse 50 njerez te ndryshem , dhe i shkrunim ati “terdh letra te dera del mere”. pastaj e telefonuam per tja degjuar zerin ai ishte shum i nervikosur ,bertiste me te madhee shum. Pataj ai me tha mua , qe shum keq qfar po beja pasi qe ai e dite qe jam un edhe pse nuk me kishte par, e dite qe keto jan gjera qe vetem mua me vijn ne mendje , me tha qe do nje tjeter , dhe te mos i pengoj ne lidhjen e rreh , ka vendosur edhe fotocoverin me shkronjen e saj. e pash nje dit ne qytetin ton ishim vetem un dhe ai ne rrug ndihej shum ne siklet e ngrehte veshin shum gjithashtu edhe maicen te poshte ,, Nuk di qfar te bej me ,ju lutem me ndihmoni dua te jem ne krahet e ti dini ndonje METOD ju ?

    Pëlqejeni

    1. Pershendetje adea hmmm shum gabime paske bo por okej nfillim normal sje kon i sigurt mu kon me to masi aj paska pas plot fm amo masanej ti hala pake gabu amo mashum um erdh gjynah per at djalin se nime koka lodh prej teje por shko te aj edhe spjegoja qeto thuj tash jom e sigurt ndashurin qe un ekom per ty tdu thuj pyte a ka te ardhme per ne te dy e mos rri tu bo lojra e tu hup koh ose me hup ket person po shprehja dashurin atij edhe ishalla jeni bashk dhe tlumtur

      Pëlqejeni

  4. Rregullo veten perpara se te maresh ndonje vendim ne te tilla situata , perpiqu te mendosh pa u ndikuar nga emocionet. Faleminderit per keshillat.

    Pëlqejeni

  5. Pershendetje me ndimoni ju lutem.un kam jetur ne franc kam qen ne shkoll dhe kur kam shkuar per her te par ne at shkollë ishte nje principal edukativ ishte i ri ne mosh p.s 20 vjet dhe prej dites par ai fillonte te me shikonte por un isha mesuar qe vetem un qa te thom mos me ma prish kerkush dhe ne at shkoll ka pasur shkum rregulla dhe qka banim prp doke me shku te ai principali amo ai sa her qe kisha un prp nuk me jepke asnjë denim me dallonte prej tjerve gjithmon fillonte te me thoshte fjal te ëmbla dhe un ni dit isha e semur dhe deshirova me dal jasht me shku nshpi aj nuk me lejoj dhe e mora qanten me dal dhe takova ni sovirant me ndaloj dhe un fillova te flisja keq per at principalin aj me ndegjoj kejt amo mendova dhe me von irash pishmon se kisha ndjenja per to amo sdisha qka ikerkova falje tha okej ska rendesi dhe me pyti ti aje mir un u quditsha nga sjelljet e tij sepse askush nuk guxonte te fliste keq per to vetem un un isha e re ne shkoll dhe kam pasur per ta prezantuar qka deshiroj mu bo te ardhmen dhe per mu ukon zor se nuk e disha mir franqishten aj erdh dhe me tha qda deshiron te behesh me pyti i tregova mtha kete duhet ta prezantosh mas 2 ditve itash ok dhe ishte ni test me shum rregulla at dit ithash okej shkova nshpi fillova me punu amo sen skuptova sen vetem syt e tij mu kujtojshin harrova kejt qa mka than dhe te nesrmen shkova perseri te aj me pyt dhe n koridor kishe plot nx dhe shoqja jem e pyti per mua qka duhet te bej per neser sepse ka me prezantuar aj tha ikom than ni her dhe un met vertet u lendova shum dhe itash poaaa okej un neser nuk tvi hiq pro dhe u largova nga ai dhe ai u nervuzuar sepse para kejtve ja thash kto fjal mtha pse qysh tha mos po don meta thirr familjen tane ntel itash thirre more spo ma nin dhe nuk i shikojsha ne fytyr aj tha me shiko mua un nuk e shikoja hiq dhe itha asaj shoqes tume neser vjen dhe e prezanton the un itash en ship po hajde thuje vet dhe ne filluam te qeshim me at shoqe aj vetem mbeti duke shikuar dhe nkals shkova duke punuar dhe itash pishman per ato fjal dhe me mori malli me fol me to masi e mbarova msimin e pash nkoridor e peshendeta dhe ja tregova letren ithash a ekom punu mir dhe me shikoj dhe buzqeshi po tha bravo qeshtu duhet dhe filloj ti mi tregoj te gjitha prej fillimit dhe me tregoj dhe nshpi qka te punoj dhe mtha shum mir pastaj un e ula kryt dhe i thash mfal per sot mtha tlutem mos um kerko mo falje ski nevoj por mos i perserit mo se shum je nervoz dhe mi qiti duart e veta tek duart e mija dha je ni vajz emir po nervoz dhe me shikonte duke buzqesh por un edhe pse e dojsha qdo her ikom than fjal te kqija ekom kondershtu gjithmon .amo Masanej e kuptova qe po edu amo skom mujt mi dhan kurgjo se na gjith bisedonim vetem per msimet dhe per shkoll me at aj vetem me ka shikuar dhe sa her kom bo gabim me ka falur gjithmon mua amo tash edu shum at mirpo gjat ni pushimit 2 jav ne prill 2016 un u largova nga franca erdha ngjermani shkolla ja filloj un nuk shkova mo aj me ka thirr 4 her me numer te shkollles per te me pyter pse nuk po shkoj nshkoll dhe nfund i tregova qe jam ne gjermani dhe nuk do te vij kurr amo un tani jam shum keq nuk po muj as 1 min me shty jeta pom doket shum keq pa at djalin pom kujtohen momentet me to qdo qast spo muj me marr guximin me ja bo add nfb edhe mi tregu kam frik mos po thot diqka ju lutem me jepni ndonje keshhill si te veproj spo di qa me bo tash ju lutem naj kshhill si te veproj une…

    Pëlqejeni

  6. Pershendetje …dhe un dua nje person por si te gjej menyren me e bo per vete dhe qe tme mendoj dhe ai mua sic po mendoj un per ate…jam nda shm her nga ai por ka qen ai qe mka kerku prap…por kte her nk esht mo ashtu sps ai fol me mu nfb dhe ntel por me thot qe te kam shoqe te kosideroj shoqe sps nk me do sic un e dua,..ju lutem si mund ta bej qe ai te ndjej per mua…

    Pëlqejeni

Lini një Përgjigje

