Poezi dashurie te shkurtra

POEZI DASHURIE TE SHKURTRA

Shpirt mi jep Syt te te shoh sa e Bukur je , se Zemren e di si e ke . . .

Shpirt mi jep Buzet të ti ndjej , se të ëmbla e di se i ke . . .

Shpirt ma jep Lumturin , se un pa ty nuk jam i Lumtur . . .

Shpirt ma jep Gezimin , se Gëzimi im je ti . . .

Shpirt më jep ndriçimin e rrugen , se pa ty ndodhem ne Tunel . ! .

Shpirt më bej Trëndafil , se ti per mu je Tulipan . . .

Shpirt mos më bej te Vuaj , se do Vuajsh më shum . ! .

Shpirt mos më thuaj ste Dua , se un të Adhuroj . . .

Shpirt të dua se je e vetmja për Mua , pse nuk jam un ashtu per ty . ? .

Shpirt te dua se kam prëgatitur nje Dhuart per ty ,a pranon kët unaz për Dashuri ??

 

POEZI DASHURIE TE SHKURTRA

te dua zemra ime te dua shume e di

si peshku pa uje pa ty nuk mund te rri.

edhe pse ti nuk me beson

kjo zemer vetem ty te don.

te shpresoj qe kete nje dite ta kuptosh

dhe ne krahet e mi me vrap te vraposh

 

POEZI DASHURIE TE SHKURTRA

Ti je gjumi une jam endrra

Ti je shpirti une jam zemra

Ti je dielli une jam drita

Ti je jeta qe e prita…

 

POEZI DASHURIE TE SHKURTRA

Edhe boten te ma falin une prap do vuaj

Kur e di se dora jote mban unaz te huaj

I kujtoj buzet e tua dhe pyes veten

A me genjeve ti apo genjeva veten

Shko jeto larg meje edhe pse te dua

Un s’isha per ty dhe ti s’ishe per mua

 

POEZI DASHURIE TE SHKURTRA

Kujtimi i par

te “DASHUROJ” me mall

Kujtimi i dyt

te “DASHUROJ” me shpirt

Kujtimi i tret

te “DASHUROJ” perjet.

 

POEZI DASHURIE TE SHKURTRA

Ditet jane shekuj

Kur me ty nuk jam

Netet jane vite

Kur pran nuk te kam

Oret jan muaj

Kur zerin nuk ta degjoj

Minutat jan jave

Kur syt smund te ti shikoj

Sekondat dite te tera

Kur buzet smund te ti shijoj.

 

POEZI DASHURIE TE SHKURTRA

Shum afer te kisha

Shum larg u largove

Dashurine time

Nuk di pse e refuzove

Me zile te cingeroj

Se gjithmone te kujtoj

Shpresat nuk i humbi

Se shume te dashuroj.

 

POEZI DASHURIE TE SHKURTRA

Nese sme do me

Eja dhe ma thuaj

Nje shpirt qe ka vuajtur

Prape do te vuaj.

 

Do lendosh nje zemer

Qe brenda te mban

Do vrasesh nje shpirt

Qe per ty po qan.

 

Do humbesh nje dashuri

Qe te deshi pafund

Do fusesh ne dhe, nje njeri

Qe jeten ta kushtoi ne maksimum.