Barsaleta

Nusja Nje nuse e re sapo kishte shkuar te shtepia e burrit dhe vjerra vendos ti tregoj huqet e veta.
– Degjo moj bije, – i tha. – Une kam ca huqe dhe do ishte mire ti dije dhe ti.
– Mire, – i thote nusja.
Atehere filon vjerra:
– Kur ta kem shamine e kokes te lidhur ne krahun e djathte do te thote se jam ne qef dhe bejme muhabet sa te duash si shoqe, por kur ta lidh ne te majte do te thote qe jam me nerva dhe mos me ngacmo se mund te prishemi per kot.
– Dakord, – i thote nusja – dhe une kam per te thene dicka.
– Jepi, – i pergjigjet vjerra.
– Kur isha tek mamaja une ngrihesha ne oren 9:30. Mamaja ma sillte kafene tek dysheku dhe pasi haja pak mengjes dhe pija nje got qumesht, shikoja Gymyshin. Me vone i fusja dhe nje got wiski dhe pasi te kem pire kete as nuk me plas fare se ne cilin krah e ke lidh shamine ti..🙂

Gjate seksit:
– Shpirt, po tregohem ndopak i zoti?
– Hmm, deri tani jo keq.
– Por une nuk te kam bere te bertasesh asnjehere te vetme?
– Ne rregull, nese ke kte si qellim, atehere mundohu mos ta fusesh ne kerthize🙂

Genci Futet Genci në klasë dhe i thotë mësueses:
– Të jap 10mijë lek më jep një të puthur.
– Ok, – thotë mësuesja e puthi genci dhe i thotë prapë:
– Ta prek pak kofshën të jap 40 mije lek?!
– Ok, – thotë mësuesja. I thotë Genci prap:
– 150 mijë lekë ta humb virgjerine me ty?!
Mendohet mësuesja por ishin shumë lek.
– Hajde, – i thotë. Vazhdon genci mbaroi punë dhe iku, pas pak futet drejtori dhe i thotë mësueses:
-Ti solli Genci ato 200 mijë leket e rrogës?🙂

Vrasesi Nje vrases i drejtohet dy personave:
-Ju atje cohuni, ti si quhesh ?- pyet vajzen
– Bora pergjigjet ajo.
– Ty nuk te vras se ke emrin e mamase time.. Po ti tjetri si quhesh? -pyet djalin.
– Beni quhem, po ne fakt te tere shoket me therrasin Bora🙂

7 mendime mbi “Barsaleta

  1. nje cift i ri kishin ne shtepi dhe nje papagall ,nj dit burri doli per nj kafe dhe gruaja filloi te pastroje shtepine, nderkohe degjon papagellin duke thene fjale banale pa funt , i bertet 2 -3 here por ai sqendronte, e kap papagallin dhe e fut ne ngrirje, mbas 2-3 oresh kthehet buri dhe e pyet , ku eshte papagalli ? ne frigorifer e futa se thoshte fjale banale pa funt , i shqetesuar burri nxiton dhe hap me nj here frigoriferin, dhe shikon papagallin uje ne djerse !e pyet cpo ndoth me ty ? leme rehait se kam 2 ore qe spo i hap dot kembet kesaj pule te poshter.

    Pëlqejeni

Lini një Përgjigje

