Si te joshesh dike

Si te besh dike te te pelqeje

Pavarsisht nga mendimet dhe besimet e rendomta qe qarkullojne ne bisedat e njerzve, dashuria mund te krijohet, sic krijohet dhe prejgatitet nje pune ne laborator. Kjo do te thote se ti mund ta terheqesh dike qellimisht duke bere veprimet e duhura, bile mund edhe ta besh edhe te te dashuroje me gjithe zjarr.

Para se ti te mundesh te besh dike te te pelqeje, eshte nje kusht i domosdoshem te terheqesh vemendjen e ketij personi. Ti duhet ti tregosh ketij personi ne cdo kuptim qe ti je ndryshe nga njerzit e tjere qe ky person njeh momentalisht. Bej dicka qe tregon se ti je ndryshe, dhe ne te njejten kohe i deshirueshem.

Pershembull fol per disa nga cilesite e tua me te mira ne menyre indirekte, pastaj u thuaj shokeve te flasin mire per ty ne sy te personit kur ti nuk je prezent, kjo do te rrise pelqyeshmerine e personit ndaj teje. (Lexo: Dashuria dhe te behesh i/e admiruar)

Nese nuk ia arrin ti besh keto, atehere thjesht bej dicka te vecante, ec ndryshe, fol ndryshe ose bej nje veprim qe nuk mund te harrohet lehte.

Qellimi i ketij hapi te pare nuk eshte te besh personin te te pelqeje, por ta besh te te kujtoje, shkurt ti duhet te terheqesh vemendjen e ketij personi.

Asnje nuk e pelqen refuzimin

Direkt pasi ke terhequr vemendjen e personit dhe pasi e ke njohur ate, duhet qe ti te tregosh kujdes, vemendje, dhe ta komplimentosh ate. Mos vepro shume direkt, mos u kupto qe ti e pelqen ate, por me mire dergoji sinjale te ngaterruara dhe te pakuptueshme qe ta besh konfuz.

Mos e trego veten si tip i varur nga te tjeret, apo te tregosh qe ke shume nevoje dhe nuk ben dot pa te, dhe mos u shpreh qarte mbi emocionet e tua, por me mire jepi personit ekuacione qe nuk mund te zgjidhen. Lere mendjen e tij, le te bredhe me kot, te supozoj dhe te pandehe lloj lloj shpjegimesh mbi sjelljet e tua, mos ia shpjego qarte pse i ben ato. Lere te beje supozime pa qene ne gjendje te arrije ne nje destinacion. Gjithnje fut ne loje ndonje variabel te panjohur, qe te nxisesh mendimet e personit. (Lexo: Si fillojme qe ta kemi fiksim dike)

Komplimentoje per gjerat qe personi nuk eshte shume i sigurte se i ka dicka pozitive apo jo. Pershembull nese nje vajze eshte shume e bukur atehere ajo pothuajse e di shume mire qe eshte e bukur, sepse ia thone te tjeret vazhdimisht, prandaj mundohu ta komplimentosh ne fushat ku ajo nuk eshte akoma e sigurte per veten e saj.

Cdo njeri e pelqen mbeshtetjen dhe inkurajimin e te tjereve, dhe nese ti do tia japesh keto, personi do te ndjehet i lidhur me ty. Ne kte pike, kur personi ndihet i lidhur me ty ti duhet te terhiqesh. Ndalo, mos i jep me personit vemendje dhe minimizo kontaktin me te.

Personi qe ti po mundohesh te joshesh do ta konsideroje kete humbje te vemendjes si nje forme refuzimi, dhe meqe asnje nuk e pelqen refuzimin por ndihet keq prej tij, personi do te te vije nga mbrapa, do te mundohet vete te filloje biseda me ty, do te telefonoje gjithmone vete, do te dergoje gjithmone sms etj. (Lexo: Refuzimi)

Kjo eshte gjeja me e mire qe mund te besh, ne vend qe ti shkosh ti nga pas ne menyre deshperuese. (Lexo: Si te harrosh dike).  Me mire dergoi personit gjithmone sinjale te ngaterrueshme si ato ne menyre qe ta detyrosh te te vije personi ty nga pas.

Ktheje kete interes te vogel ne dashuri

Ne kte pike mundohu te perdoresh shoket e tu ose te personit, te flasin mire per ty kur ti nuk je prezent, opinioni i tyre do te kete nje ndikim te madh ne opinionin e personit per ty, dhe do ta beje personin ta ndjeje veten akoma me te lidhur me ty. Dergo shume miq te perbashket qe te flasin sa me mire per ty.

Fillo ti shfaqesh cilesite e tua me te mira nje nga nje personit. Me cilesite e tua me te mira nuk dua te them ato cilesi qe ti i pelqen me shume tek vetja, por ato qe personit i nevojiten me shume dhe i mungojne tek vetja e tij. Psh nese objektivi yt eshte i druajtur, atehere vetebesimi do ta impresiononte ate. (Lexo: Si te impresionosh dike)

Nese objektivi yt e humb shpresen, jepi pak shprese duke treguar pak vemendje per te, dhe porsa te filloje te mendoje se ti e pelqen, terhiqu perseri dhe mos i kushto me vemendje.

Nen presionin e kesaj sjellje te pashpjegueshme objektivi do te mendoje per ty pjesen me te madhe te kohes, per te shpjeguar pse ti sillesh ashtu, dhe ne kte pike objektivi do te ndjehet gjithnje e me shume i/e lidhur me ty, dhe ketu, ti mund ti thuash atij/asaj se e pelqen.

24 mendime mbi “Si te joshesh dike

      1. Jam nje cun ne vit te isha I lidhur me nje vajz me donte dhe e doja.kisha 3 muaj qe isha lidhur me ate vajz dhe me pas ajo per nje arsye te paditur nk me flet me ka 5 muaj….ajo kur eshte me shoqet e saj shikon nga mua edhe shikon dhe pasi UN.e shof ajo ul koken dhe rri si e merzitur ..doja te dija cfar duhet te bej

        Pëlqejeni

  1. une pelqej nje vajze por sjam i sigurt qe ajo me pelqen une e njofa rastesisht kur po beja muhabet me shokun une bera nje shaka per shokun dhe ajo qeshi une i fola dhe ajo mu pergjigj se e kam shok klase por qe atehere nuk i kam folur me cfare te bej une tani?

    Pëlqejeni

    1. prsh kjo i ka ndodhur shoqes time kur ai ika propozuar nepermjet njerzve te tjer aji ne fillim nuk ka pranu ama tash asht marrezisht e dashurume ne ta pasi ai ka fillo te shoqerohet si shok me vajzat tjera me shoqet e saj e nuk ia ka ba me dije se i pelqen pas asaj letre…

      Pëlqejeni

    2. dhe une e dua nje djal jam 12 ne klas te gjasht dhe e dua le te themi se e dua ai me ngacmon gjat gjith kohes ne emer mundohet te me afrohet ne gjdo qast ama nuk jam shum e sigurt qe ai me do me tregoni qfar te bej hahaha ju dua ai qe me trego se qfaf te bej nese eshte djal do shkoj nje nat me te nata do jet falas dije se kam gjoks dhe te pasme shum bonbastike jam shum e nxeht ne kervat seks jam e kam pidhin shum seks sidemos kur te vij puna tek qunat bahem shum shum e nxeht ne shtrat kush ka qef ta provoj do ju le me shum mbresa e kam shum qef karin e djemve ma kur ta lepi ma kur tma futin ne pidh kcej krejt hajdeni provojeni jam falas ahahahaha kshu do baj kur tma fusni karin ne goj ahahahahaha du mem qi qi qi ahahahaha kara kara kara hajdi me qini se kam shum qef ma ata se e kan karin shum te nxeht ahahah kud tma fusin pidh ahaha kcej per pjet hajdni qimni ahaha qim qim jau hangsha karin ahahaha

      Pëlqejeni

  2. jam ni goc qe e dua ate djalin qe ka shkruar aty dua ti them se e dua shum dje kam qef me te pas gjithmon afer te dua shpirt love you takohemi ne shkoll zemer sabi im zemra e shpirtit tim

    Pëlqejeni

Lini një Përgjigje

