Shenja qe tregojne se dikush te pelqen

Nese nje person te dashuron, ose eshte jashtezakonisht i interesuar per ty, me shume mundesi ai nuk do te ta thote kete pa u siguruar dhe per ndjenjat e tua kundrejt tij. Por prapa kesaj skene, nenvetedija e atij personi, pa deshire, do te mundohet gjithmone te te dergoje mesazhe dhe shenja se eshte shume i interesuar per ty. Procesi i te renit ne dashuri ndodh ne nivelet e subkoshiences, pra edhe per te kuptuar emocionet e verteta te nje personi duhet te vezhgoni keto sinjale subkoshiente.

Tani une po i permend keto sinjale subkoshiente, qe ti ti perdoresh per te ditur nese nje person eshte i interesuar per ty apo jo.

  • Distanca personale:Kur ti je i interesuar per dike, ke tendencen te qendrosh me te ne nje distance me te afert sesa do te qendroje me te tjeret. Ti mund te vesh re qe kush eshte i/e (M per F dhe anasjelltas) interesuar per ty do te te qendroje me afer ty, sesa njerezve te tjere.
  • Qendrimi i trupit dhe orientimi: Ai/ajo do te orientoje veten e tij/saj drejt teje, edhe nese eshte duke ndenjur me njerez te tjere. Me kete orientim nenkuptohet se ai/ajo do te qendroje me supet paralel me supet e tua, do te kete nje qendrim te hapur ndaj teje, si fetyren mund ta drejtoje me shpesh drejt teje, etj.
  • Xhestet pozitive: Kur ti je ferkon vetullat me gisht kjo tregon se ti po perjeton emocione pozitive per dicka. Tani cdo te thote kur dikush e ben kte veprim ne momentin qe te sheh ty? Sigurisht ky person qe ferkon me gisht pjesen e sipervetullave duhet te jete shume i/e interesuar per ty.
  • Nuk ka ndonje gje te rendesishme: Kur afrohet tek ty pa pasur ndonje arsye te forte (sipas fjaleve kuptohet), si psh kur te pyet per dicka qe edhe vete e di, ose thjesht kur kerkon konfirmim per nje informacion.
  • Pse jam i/e lumtur? Kur buzeqesh kur eshte duke folur me ty, megjithese nuk ka ndonje arsye te forte per cfare te buzeqeshe, edhe kjo eshte nje shenje shume e forte se dikush te pelqen. Ne shumicen e rasteve ai/ajo do te mundohen ta fshehin kte buzeqeshje, dhe kjo mund te duket lehte qe ata po mundohen te permbajne vetveten.
  • Nje buzeqeshje qe nuk zbehet kollaj: Nje buzeqeshje nuk zbehet shpejt, nese personi eshte sinqerisht i/e interesuar per ty. (kjo nuk do te thote sesben dashuri, por ne rastin me te keq eshte interes shume i thelle). Vetem buzeqeshjet fallco zbehen shpejt, buzeqeshjet e verteta vazhdojne te qendrojne te fresketa dhe per pak kohe me gjate.
  • I interesuar apo i ftohte?: Kur dikush sillet shume kendshem me ty nje dite, dhe diten tjeter te injoron eshte shenje pagabueshme se te pelqen. Llogjika per kte eshte e thjeshte, ne fillim personi te trajton ty shume mire sepse te pelqen, por kur shkon ne shtepi mendon me veten e tij se ne te vertete ka bere nje perpjekje te madhe per ty pa marre ndonje pergjigje dhe reagim pozitiv. Ky person mund te mendoje me vete: O Zot gjithe keto shenja qe shfaqa sot qe tia beja te qarte qe jam i interesuar dhe prape nuk mora ndonje reagim pozitiv, ia tregoj une neser, do ta injoroj fare. Prandaj kur dikush te sillet me ty ne kte menyre duhet ta kuptoni se kjo sjellje i vjen prej emocioneve pozitive qe ka per ty, dhe shenjat negative jane menyra e tij/saj per te humbur gjurmet.
  • Koicidenca kudo: Ta takosh dike shpesh nepermjet nje koicidence te madhe eshte nje shenje tjeter. Sigurisht keto nuk jane koicidenca, por personi ne menyre subkoshiente po nderron planin e tij ditor per tju pershtatur tendit, ose shkojne tek vendet qe ti shkon zakonisht per tu hasur sa me shpesh me ty. (Lexo: Si fillojme qe ta kemi fiksim dike?)
  • Kur sillet mire me shoket e tu: Te filloje te interesohet me shume per shoket e tu dhe te sillet mire me ta eshte nje shenje e forte nese me pare nuk e bente kete sigurisht.
  • Anullimet: Anullon planet e veta vetem per te te pare ty.
  • Te dije ku je ti: Dhe me ne fund, personi qe te do, mundohet te te mbaje ty nen rrezen e tij/saj te shikimit, dhe shpesh kthen koken per te pare nese ti je akoma aty apo jo.

E shikoni nji minute, une nuk jam pergjegjes per keqperdorimin e ketij informacioni prej jush, mbase ju pasi te kuptoni se dikush ju pelqen mundoheni te silleni mizorisht me te, por ky do te jete vec faji juaj jo i imi. Para se ta shfaq kte informacion u mendova gjate, dhe nje here nderrova mendje dhe vendosa te mos jua shfaqja, por me ne fund ju besova ju, mendova se ju nuk do te donit ti benit keq askujt prandaj e meritoni kete.

Lexo dhe keto artikuj te ngjashem:  Si biem ne dashuri?, Varesia nga dashuria.

Të etiketuara:, ,

30 thoughts on “Shenja qe tregojne se dikush te pelqen

  1. emiljano Maj 30, 2012 te 1:06 pm Reply

    prshendetje e km lexuar te gjith kete doja te me ndihmonit cilat jan temat qe duhet te ndjek un me nj goc x ta bere ate te ndihet e sigur te une …pra mhb qe duhet te bej si ti hap muhabetet munde te me ndihmoni ?!!!

  2. Admin Zbulime Qershor 1, 2012 te 11:58 am Reply

    Pershendetje Emiljano, nuk ka ndonje zgjidhje magjike per te bere gjithmone muhabetet e duhura, por rendesi ka qe te behet nje muhabet, me mire nje muhabet i keq sesa pa muhabet hic, prandaj mos e vrit shume mendjen per muhabetin e duhur.

    Nga ana tjeter kur ndjen se nuk mund te besh muhabet me zotesi mund te jesh me i terhequr me femrat, gje qe te con ne nje lloj stresi ku e ndjen veten keq sa here qe sheh ndonje femer te bukur ose kur je ne shoqeri me te, gje qe do te duhej te ishte e kunderta.

    Prandaj sesa te fokusohesh tek muhabeti dhe tema e duhur qe asnjehere nuk gjendet dot me saktesi, me mire te perqendrohesh tek krijimi i sigurise, afrimitetit, lirshmerise dhe respektit per njeri tjetrin qe i ben bashkebiseduesit te ndihen te sigurte per tu hapur dhe folur si tu vije me njeri tjetrin pa u merakosur shume mos hapin ndonje teme te gabuar.

    Sigurisht nuk eshte kjo e gjitha por do te bej ndonje postim me te detajuar dhe per kete patjeter, por tani per tani mund te lexosh kete: Si te beheni nje bashkebisedues interesant

  3. dardan Qershor 2, 2012 te 4:15 pm Reply

    pershendetje kam nje pyetje nese kishe pas mundesi mem tregu une nje vajz e kom dashur dhe e shikoja qdoher edhe ajo me shikonte qdo dit kur nje her shkova dhe ju paraqita dhe i thash um fal a bon veq pak met than diqka ajo tha jo sbon veq munesh me ec e i thash ok e tani eca e tash prap po me shikon qfar te bej..?

  4. I paemër Qershor 2, 2012 te 6:13 pm Reply

    Dardan vazhdo foli vlla, ske pse e ve veten ne siklet me propozime e shprhje te parakohshme, mund dhe ti flasesh ose ti besh pyetje qe skane lidhje me: “Une tkam fiksim” etj…

    Rendesi ka qe ti kushtosh vemendje duke i folur per cfare do lloj gjeje te jete, pastaj kur te jepet rasti mund edhe ti shprehesh. Ama si fillim ka pune te tjera qe duhen bere. Ja psh nje shembull: http://zbulime.wordpress.com/2011/03/25/si-te-joshesh-dike/

  5. jeton Qershor 3, 2012 te 7:26 pm Reply

    Pershendetje nje vajz me shikon per qdo dit edhe une e shikoj me pelqen amo po kam frik me shkue te ajo se mos po me refuzon,a eshte kjo shenje qe po i pelqej asaj athu ?

    • pse Gusht 23, 2014 te 9:55 am Reply

      o jeton mos e rruj se trrefuzo veq propozo se ka goca plot

  6. Celeste-bombone Qershor 6, 2012 te 9:23 pm Reply

    Edhe une pelq 1 djale ai me ka propozuar 2-3 here por une i kam thene jo se me vinte turp por edhe nga familja ime se ca do thoshi po ta mernin vesh.please 1 pergjigje ta pranoj apo jo?

    • SelecTa Qershor 13, 2012 te 8:28 am Reply

      Pranoje Mii Lal Se Gjynnah xP ‘

  7. I paemër Qershor 12, 2012 te 12:00 pm Reply

    ?

  8. SelecTa Qershor 12, 2012 te 12:02 pm Reply

    Pershendetje Admin … Une e Dua Nje Vajze dhe ja kam shprehur ne nje leter dashurine time por ajo me ka refuzuar … i propozova ne nje kohe shume te shkurter sepse sapo ishim njohur .. deri tani nuk me kishte folur por tani flas perseri me te si mund t’ja bej qe te lidhem me te … ju lutem nje pergjigjje …

  9. Ela Qershor 22, 2012 te 12:22 am Reply

    qka don me thon kur dashuron dy njerz tnjeten koh edhe sdin me cilin me vazhdu aka pergjijge per kta qka duhet me boo …?

  10. shpati Shtator 25, 2012 te 4:57 pm Reply

    Pershendetje nje vajz me shikon per qdo dit edhe fol me shoqet e saj dhe me shikon edhe une e shikoj me pelqen amo po kam frik me shkue te ajo se mos po me refuzon,a eshte kjo shenje qe po i pelqej asaj athu ?

  11. Nora Nëntor 13, 2012 te 11:09 pm Reply

    Pershendetje desha tju pyes diqka pasi qe e lexova kete artikull..Eshte nje djal qe te njejtat gjera si lart na ndodhin dhe ne te njejten menyr ja kthej sepse me pelqen dhe e dua por problemi eshte se vetem kur e din qe kam dalur deshiron te jete pran meje te nesermen me harron kam . Qe 1 vite eshte duke vazhduar keshtu dhe nuk eshte i gatshem per nje lidhje..Qfar eshte kjo ?

  12. I paemër Janar 13, 2013 te 6:45 pm Reply

    bill klintoni asht njeri qe mase shumti e adhuroj ne bot une

  13. Anila Prill 14, 2013 te 3:42 pm Reply

    Era

  14. Anila Prill 14, 2013 te 3:49 pm Reply

    Pershendetje nje djel me shikon per qdo dit edhe une e shikoj me pelqen ,at djali e takoj gjdo dite ne biblotek sa here qe dalim me shoqe ne pauz edhe ai del amo vec me shiqn edhe cdo here rrin me nje telefon ne dore amo shiqimin e ka nga une a do te thot kjo qe i pelqej ?

    • Anila Prill 14, 2013 te 3:55 pm Reply

      Amo edhe dicka qka kom verejt tek ai djali eshte se sa here qe nuk ndodhet ai shoket e ti me shiqojn qfare do te thot kjo?

      • I paemër Prill 15, 2013 te 7:16 pm

        .

  15. Mira Dhjetor 6, 2013 te 6:43 pm Reply

    prsh.nje djal me don shum por un nuk po mund ta du qfar te bej

  16. Pa emer Prill 5, 2014 te 2:15 pm Reply

    Po edhe une e pelqej nje djale por mendoj se sjam e denje per te per shkak te moshes

  17. eno Prill 21, 2014 te 11:43 pm Reply

    a mund ta bej nje pyetje.?

  18. Love Prill 27, 2014 te 7:43 pm Reply

    nje vajz me don mua amo une se do, qka me ba hhahahahhaha

  19. Love Prill 27, 2014 te 7:45 pm Reply

    Prsh mua me plqen nje vajz dhe ajo me shikon gjith kohen kur une jam ber diqka apo duken nejt por kur e shikoj une ajop i largon syt..a ka naj shprejss jqe ajo me plqen
    o?

  20. I paemër Gusht 22, 2014 te 7:56 am Reply

    une vdes per nje vajze por mosha ime eshte ca e madhe per te dhe kemi nje diference 21 vite por do te therja veten time per te ,bisedojme shume muaj dhe ja kam shprehur dashurine time te sinqerte disa here por gjithmone me thote por nuk do te me humbasi si shok jam i sigurt qe si kjo vajze smund te kete tjeter dhe per zotin qe nuk do te doja njeri tjeter ne jeten time por ka per te ngelur nje enderr e bukur thjesht dhe asnje gje ska per te ndodhur

  21. pse Gusht 23, 2014 te 9:54 am Reply

    jetoni mos e rruj se trrefuzo ti veq propozo

    • I paemër Gusht 28, 2014 te 6:02 am Reply

      dje mora edhe nje refizim ashtu sic kam marre edhe here te tjera sa vjen edhe po me lodh shume kjo ceshtja ime me te nuk mund ta shoh vetem si shoqe e dua aq shume sa cdo enderr dhe cdo plan i jetes time eshte me te jam 41 vjec dhe eshte 21 ku ka te beje mosha ketu nje shoku im ka diference 24 vjet me nje vajze dhe jane cifti me i lumtur ne bote dhe kane 2 femije edhe eshte 52 vjec i kam zili pse kjo te mos jete me mua ku eshte e keqja une do ta beja njerun me te lumtur ne bote sdo ti mungonte asnje gje vetem te jem me te dhe asnje gje tjeter

  22. era Gusht 30, 2014 te 1:20 pm Reply

    Une e dua shum nje djal e ka emrin arlind edhe ai me shkon gjithmon mu ama kur I qoj met me kan e lidhur me te disi nuk mundem se Di pse

  23. Imam Mahdi Shtator 20, 2014 te 1:50 pm Reply

    Përshëndetje

  24. Roomero20000 Shtator 20, 2014 te 1:53 pm Reply

    Përshëndetje desha të pyes se të gjitha këto gjeste i kam vërejtur tek një vajz por kur i kam kërkuar të kalojë me mua nuk ka pranuar…
    Nuk ishin normale andaj krijova bindjen se ajo më pëlqente …
    Ju lutem më ndihmoni…

  25. irena Shtator 20, 2014 te 8:14 pm Reply

    pershendetje ..jam irena …ka dy vjet qe e dua nje djale por ai nuk me do ,,,te me ndihmo si ta bej pervete

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d bloguesa: